About Saya , Awak dan juga Dia :)

Tuesday, April 12, 2011

Yesterday =))

Act , aku nk cerita pasal semalam . cerita pasal apa ? okey bagus , semalam ye . Aku nk update bnde ni semalam . Tp internet slow . Bukan aku nk ckp harini laju , tak bukan . Harini pun slow juga but semalam slow dye tak terkata la kan . hahaha . Semalam hari yg paling paling aku tension . Sebab ape ? nk tau sebab apa ? sebab folio aku . Aku pening nk buat . Then , bila dh siap . Aku nk print . Yang buat aku naik hangin is printer aku tibe tibe buat hal . Aku mmg maki gila la dkt printer tu . Nahh , nak tau mcm mne aku boleh hilang kan tension aku ? Nk ke tak ? Apa ? tak dgr ? Nk ke tak nk ? ouh , thank you sebab awak nk tau :) . Aku just tangkap gmbr gune webcam . Haha . Gambarnye tak se-cantik awak punye gmbr . Awak nk tgk tak gmbr tu ? Kuat ckp tu , nk ke tak nk ? nak ? okay tgk kt bawah ni :

*Aku tak tau berapa suhu aircond tu . Aku main buka je ==' . Sebab tu sejuk .

* :))

* With my lovely cat :)

* Shh , she's sleepy

* Budak ni mmg tak de keje kan ? Okay diam :p

P/S : See , aku dh kata . Aku tak lawa and comel macam korang kan ? Haha , :) . ini je gmbr yg boleh tunjuk :))

SEKIAN ,

No comments:

Post a Comment