About Saya , Awak dan juga Dia :)

Monday, April 25, 2011

Today aku tak tau kenapa tibe tibe aku nk update blog pukul 8.00 ni . Haha , mungkin aku rasa ade bnde yg nk kongsi dgn korg . But aku tak tau ape bnde nk kongsi dgn korg . Kalau aku cerita about budak yg aku minat tu , nnty korg bosan pulak . ASYIK CERITA PASAL BUDAK TU JE SYAZA NI . TAK DE BNDE LAIN KE NK CERITA . Hahaa , kan ? Korg mesti ckp mcm tu . Hahah , aku boleh baca fikiran korg :p Haha , poyo je kan . Padahal korg tak ckp pun kan ? Main fitnah je aku ni . DOSA DOSA . Taubat syaza taubat . Erm , mcm ni la . Korg tulis la dkt comment aku ni , bnde apa yg patut aku ceritakan . Insyallah aku cerita kan . Tolong la ye . Aku tak de topik dh ni . Kalau aku tak de topik , itu bermakna blog ini akan senyap dan sunyi begitu saja :) , Harap korg ckp la kan :P

No comments:

Post a Comment