About Saya , Awak dan juga Dia :)

Monday, April 25, 2011

Sorry sayang sorry .:(




Korg mesti tertanya tanya apa kene mengena gmbr ni dgn TITLE " Sorry sayang sorry " Kan ? haha . Meh sini aku cerita . Td , sebelum aku pegy sukan kt sekolah , aku sempat on laptop ni . Then , cousin aku yg comel ni masuk . Aku ajak dye tangkap gmbr .
  1. First muka dye macam ni :D
  2. Second muka dye macam ni :(
  3. Third muka dye mcm ni :'(
Alamak , dye nangis . Haha . Aku takut gila . Then , pintu bilik aku tertutup tau . Dye nangis nangis suruh buka pintu . Aku gelabah adn terus buka pintu tu . Haha , korg cari la gmbr dye yg tgh nangis . Hidung merah babe (!)
Haha , comel kan ? Dye je la comel . Aku tak :D hehee ~ Okey . Aku tau apa yg aku tulis ni TAH PAPE , so terima seadanya . Aku dh tak de idea lagi . So , The end la kan :)

No comments:

Post a Comment