About Saya , Awak dan juga Dia :)

Thursday, April 7, 2011

Mempekenalkan SARABLAZE .

SaraBlaze ditubuhkan pada === ntah la , aku lupa :)) . Ahlinya lebih kurang 10 hingga 12 . Sebenarnya SARABLAZE ini gabungan 2 team iaitu SARA and BLAZE . SARA diwakili oleh 6 orang perempuan . manakala BLAZE pula diwakili oleh beberapa org . Aku tak tau berapa org yg ade dlm BLAZE ni . Hahaha . Kami ade logo sendiri yg direka khas oleh Syahmi Ahmad atau dikenali dgn Ami . Lawa kot :)) . Haha . Hobi kami ialah :
1 ) Bermain Bowling
2 ) Menangkap Gambar
3 ) menulis Blog ( setengah je yg minat )
4 ) Berjalan - jalan

SARABLAZE bukan 1 sekolah tau . SARA menuntut ilmu di SMK Seri Keramat , Manakala BLAZE menuntut ilmu di SMK Wangsa Melawati . Kami kenal dan berjumpa pada tahun 2010 . Orang pertama yg kami kenal ialah Hasif dan Ami diikuti pula dgn nizam dan lain lain . Tempat yg First first kami meet ialah di WANGSA WALK MALL . Haha , mmg tempat tu sering kami kunjungi :) . Kalau nk tau lagi siapa yg ade dalam SARABLAZE ni just tgk gmbr kt bawah ni :


* LOGO SARABLAZE
Perasan tak ade bola bowling ?

Atas belah kiri : Muhammad zaki ( even gmbr dye separuh ) , Azrina , Kureen ,
Arzmira , Aien , SYAZA .
Bawah belah kiri : Syahmi , Hazim






Gambar ni saja yg boleh saya tunjukkan . If you want to know about SARABLAZE , just wait . Mungkin kalau ktorg meet lagi , aku akan ambik gmbr then letak dekat blog sara .
* www.theperspectivelife.blogspot.com
Just waitt :)

2 comments: